2018年10月30日

2018年的10月快消失~~

(圖片說明: 這是昨天#Kin4送返學的途中遇到的)

我是2011年暑假回英國彩油學院上,彩油三階導師課,回來我便結婚和生了欣靈,所以我第一班三階,她便和我一起的了 ^^
12月的三階,是我教授的第五班,剛向英國登記已報名的學生時,獲獲得課程號碼: 37337

今日欣靈嘗試她人生中第一次測驗周
我只叫她把測驗範圍讀了一遍,看看中文詞語和學校派的模擬試卷
叮囑她聽著老師閱卷(第一個學期老師會閱卷給學生),唔識或諗唔到點答就返轉頭再算,跟住老師的節奏,要留意係咪每一版也填好答案,最後係咪寫住"全卷完"......
上星期我跟她說: 讀書做功課的是你,默書測驗考試的是你,成績也是你的,我無法代你做些什麼,只能夠從旁邊陪伴你和分享媽媽讀書的經驗,和教導你有咩方法。
我相信這星期她會順利的 ☺️☺️☺️

30歲後,我就唔鍾意迫人,最初鍾意講: "你鍾意啦"~
後黎發現尐人(包括男朋友)係會take負面語氣那個方向.....可能係我講得衰,所以依家連呢句都唔講。我近年最後忍唔住"迫"的人係我老公,但係我上年底覺悟佢根本冇發現到我"迫"緊佢......
因為咁,我明白到所謂的迫同唔迫,根本係對方既感受,同我無關.......雖然都幾傷心,但係從另一個角度睇都開心既,因為我做咩講咩都係一樣,對方自行演譯可以係好離譜的方向和諗法.....我就做自己,講想講的,就好 😌😌😌

沒有留言: