2007年1月2日

結婚對象


除了我初戀男朋友之外,我實在沒有幻想及企圖實行"向著結婚"的甘苦與共方向而發展一段戀情,所以我很少會說:"車,如果係咁,我就同我ex結左婚啦!"

能夠說呢句說話,我可以話呢個人對每段感情也很認真,但同時沒有想到現任女朋友會不知道點樣回應好~
試諗下,要是個問題解決了,你跟ex結了婚,就不會認識現任啦....再唔係,咁即係現任唔係首選啦,只係首選沒有了,就次選,次選沒有了,就再等下一個人出現啦.....你地話咁諗係咪好似好有道理呢??

講番我自己,可能我對答應成為"x太"係比較小心謹慎,不會胡亂想太多,也不會應承什麼,直至我真的覺得"我可以"....所以從來拍拖的"親密稱呼"總不會有"老婆",因為基本上我不會應/當聽不到......(除了初戀男朋友)
這個麻,就好似sarovara說我:"你不易投入一段感情,但卻有維系一段感情的能耐"

對於聽到男朋友"上述"一句說話,我的反應係:
"yee?咁好,咁快就找到想娶的女生,真係恭喜晒你啦~"
心諗:佢咁好,你不如真係娶佢好了......哼!
然後跟自己說:算了吧,不要小器了,呷無謂的醋,無聊!

沒有留言: