2007年4月5日

陌生人說


小時候有文章叫"愛蓮說",現在我的生活裡有"陌生人說"

今天返九所以放六,送了東東去銅鑼灣比個同學仔,和"陌生人"去吃,他問我吃什麼,我在想:不如去我們第一次去的餐廳吃....但係我其實又想吃壽司....又好想吃....就在這個時候,"陌生人"說:不如去吃扒吧,我們去新寧!
呵呵,好!
吃著羅宋湯,我說:"今天是5號呢!"
然後"陌生人"說:係喎,唔記得咗添,嘩....半年路喎....
隔一陣,"陌生人"又說:嘩....真係半年路喎....
再隔一陣,"陌生人"說:丫,快樂不知時日過既呢....
吃飽,我們去了行街,然後,"陌生人"望著我又說:真係唔覺唔覺呢~你呢半年開心嘛?
行完街,我們去了吃xtc,吃著,望著街邊有個叔叔玩模型直升機,"陌生人"說:半年路......
我說:你說了好多次la,但係你就冇話比我知你開唔開心....
"陌生人"說:開心
回家,乘電車回上環,"陌生人"說:半年....不如你今日的blog就寫呢個啦,半年半年半年半年.....
反叛的水瓶,當然不會照他的意思寫啦,但係....都係寫:我們一起踏入半年...我很開心,也覺得幸福,謝謝你找到穩定我情緒的方法,謝謝上天把你帶來,希望每個人也會得到幸福~

ps對他來說我們是5號一起,對我來說是3號,點解咁?嘿嘿,這個就真的是一個小秘密lu :p

caption:兔仔係op復活節event動物全接觸的焦點之一

沒有留言: