2007年7月14日

有來有往


大家還記得上年在我很窮的時候,我係蘭桂芳執到一百蚊嗎?
今天我賺回來的錢跌了,卻又執返...諗諗下,計計下,我剛好遺失了一百蚊
我說:剛才走得太趕了
"陌生人"說:都是我不好,讓你趕
我說:不要緊呀
他說:這是你辛苦賺回來的錢嘛
我說:我之前在好需要錢的時候,上天便給我在街上拾到一百蚊,那剛好夾埋那天我賺的錢我便可以去上塔羅老師marco的課,現在遺失了就好像我還返比個大地,讓她送到另一個需要這一百蚊的人呀!
他說:係咁豁達就好了
我說:其他錢我會睇得緊,但塔羅回來的錢,我反是沒有所謂,因為我是在用上天給我的能力呀~

今天謝謝金牛zoe送來的莫卡

1 則留言:

匿名 說...

哈哈~ 睇番你執到一百蚊原來係今年一月o既事~

早幾年o係我最霉o既日子, 試過o係屯門屋村入面個地下執到張大牛, 真係救苦救難。

結果有次跌左銀包, 入面有千幾蚊呀陰功...

唔係睇左你呢個post我都唔記得呢件事...