2007年7月16日

如何展現行星力量


再請jupiter來butterfly上星座班,今次主講行星8小時有兩課,今天第一課~

作為第1宮沒有星的人,當同學們高高興興地說"我係乜星人",我就好似沒有了自我的認同咁...我就成日諗:"超,我係chrion人!"因為我第1宮只有chrion...
可是jupiter說沒有星嘛,就看看上昇係咩,再配對返ruling planet啦...我嘛,木星或海王星...可是嘛,看到海王星人很海王星時,我就知道自己不是海王星;當看到木星人時,噢,我真的又不可能是木星....
唉~
今天才發現...原來,我的木星係第11宮,坐在我太陽旁邊,差不夠1度就踏住第12宮的門口,仲要加上有個"大三角"同土星和天王星聯埋一齊,咁我水瓶座的能量就更加強和順暢,從而也加快了我的土星能量流動....怪不得,我...土星蓋過了一切...
怪不得,我總是要和土星做朋友,玩遊戲!!
既然係咁,我就只好學習善用土星給我"責任感","有限制","紀律"和"踏實"的正面能量,去處理自己生命上的東東吧!!

但係,你可能會覺,我活得好好的,我為咩要展現那些什麼什麼星的能量,我只知道"眺那星",哈哈哈...
確實,每個行星都會有其正面能量和負面能量,當我們的正面能量不能得到適當的展現方式,似乎它們會傾向用負面的方式展現出來,讓我們氣餒,就好似我的土星,負面的能量嘛...抑鬱,恐懼感強,孤獨和冷漠....
咁,係咪比d正面能量展現出黎好呢??

沒有留言: