2007年7月21日

角色扮演


上星期某天,在煮東東吃的"陌生人"看著我
我一塊野咁坐係電腦前,放了一地筆記
他問:你在幹嗎?
我說:發脾氣
他說:有人煮埋東東給你吃還要發脾氣?
我說:因為我是藝術家和學者
他說:你冇野嘛?
我說:我係藝術家
他說:你冷靜d
我說:仲要係一個學者型的藝術家
他望住我...
我再說:兩個係有分別的,藝術家不用擇日就可以發脾氣,然後說"這是藝術家是有脾氣",加上今日我在做功課,所以我係學者,而學者都係會講屬於自己的道理
跟住"陌生人"就自己走返入廚房,唔理在發藝術家脾氣的學者....

每個人一生中總有好多角色要扮演,而這個星期我也在做功課,所以我還是一個學者

caption:我好掛念當年還在讀書的日子,只需返學和做功課,得閒就可以看書和談戀愛...不用去賺錢養自己和怕結婚後要生仔...這條路條我當年讀中學時行得最多的元朗大馬路!!

1 則留言:

Ka Wah 說...

至有型o既學者加藝術家.....
真係服o左你.....