2007年8月23日

一對少女的對話


甲:佢呀,約係ifc等,我行到去見唔到佢,等唔到,很黎佢打黎我先知我地係唔同地方等,我邊度知道個度有間xxx喎,平時佢約親都係starbusks等架啦,個度有間canteen嘛...見到佢啦,跟住佢又話同我去ritz-carlton喎...最初佢話食西餐時,我都諗ifc邊度有西餐食啦,我咪話咁遠唔想去囉......(下刪數百字)
返到屋企,我換對鞋就打算出黎見你啦,點知佢話我好唔食藥,我唔想食丫嘛....(下刪...)係佢幫我book埋個醫生....(下刪)
乙:(邊吃邊聽甲說)其實佢都係關心你姐,我老豆都係咁架啦,你都要明白下佢一個人,能夠關心的都係你
甲:我明白喎,但係接受唔到囉,佢咁樣只會令到我好氣囉...(下刪...)

隔了一陣
乙說:噢,好,我地講下d開心野
甲:其實呀,都唔明點解....(下刪...)
再隔一陣
乙說:等陣你想去邊到飲野呀,不如我地去xxxx丫
甲:我唔想係屋企對住佢囉~

係呢一刻,坐係佢地對面的我和另一個食客,相信心裡實在很想笑出來....哇哈哈
觀察了小小東西:
1. 自顧自地說,沒有理會朋友,加上重複說同一番說話,只會讓人討厭,慢慢會連朋友都會疏遠你,不要怪人不瞭解你
2. 這個女生樣不差,可是把聲真的好討厭,打上她不停地咚咚咚的把罐雪梨茶飲啖又放下....很吵~~
3. 這個女生完全沒有想過爸爸係想做些東西讓她開心,可是她卻只是放在行路很倦上....我覺得,或者她的男朋友跟她爸一樣的方法待她,而她是不會珍惜

有些人總喜歡問塔羅:"為什麼我沒有姻緣?"
大家在這裡停一停,諗一諗....我們心中的異性模型是怎麼樣??
在16張court cards裡,那一張係代表住你爸,代表住你媽,代表住你的兄弟姐妹,再把16張牌放在枱上,看看那張代表著你的理想對象?
不要只是怪這個世上的男生不夠好,沒錢沒樓沒有禮教....,也要想想自己,究竟為什麼不能和另一個人好好的相處吧~~

1 則留言:

pingsi 說...

oh... 我是活在我自己幻想出來的世界裡的...
所以我知道我沒可能得到心中的理想對象...
那... 怎辦