2007年9月17日

被指violence


對別人的批評我不太介懷,但是我會檢討一下對方說的有沒有道理,以免太過自大,始終我還是相信爺爺說:做人嚴於律己好

某人跟某朋友說,我跟jupiter的態度很"violence",跟佢在電郵裡說的話也很不"禮貌"
自問我對佢不差,也是用個心跟佢做一個普通朋友,有時怕佢會誤中圈套時,我會輕輕地提醒,都己經差不多兩年交情,換來一個如此這般的評語,我確實有點不高興
想來想去也不明白為什麼會出現這個情況

放工乘小巴的時候,我還是在心裡問著同一個問題:為咩呢?
突然間....我想起我的第七宮裡有天王星和冥王星,我就是吸引著這種人來挑戰我的人生態度;至於jupiter嘛,她的第七宮係水瓶呢...也是跟天王星一伙既....至於能跟這個"普通朋友"溝通的"某朋友"佢的天王星係第一宮呢!!!
他們兩個人係一伙的嘛...梗係溝通到,冇這個"問題"啦!激氣!

那麼,以後我就接受外在的人係咁,而我不必需要企圖改變對方對我的看法
又其實,我係壞學生壞份子又有咩所謂呢?我的冥王星係第七宮,我乜都唔駛做己經炸死咗對方

caption:好似archangel samuel咁,被指為angel of death,其實佢係好溫柔的啊!搽著b102時就會感受到他的愛護與原諒~

3 則留言:

匿名 說...

我老是給人好欺負的感覺,現在竟然有人覺得我欺負了他,我倒覺得是一種褒獎,覺得自己勁左,哈哈哈哈哈~~

匿名 說...

哈哈~~
可能punk口人忌punk口碗呀~

匿名 說...

>______<