2007年12月17日

關於b85


搽這次油時,我不斷地在病著,起起伏伏的,心病身病...切到手hurhur聲流血,又撞到自己好應...無啦啦d舊患又好痛,都唔知點解~~

b85(turquoise/clear),雖然透明色在下層,但卻也沒有為我帶來太多的眼淚,或許是因為之前的都已經哭夠了吧?!哈哈
感受吧...說真的,因為對我來說太deep,所以我無法再用文字去形容,是一種很深的感受....用完了兩天也想不到應該如何跟你們分享
但這些日子,我算是能夠駕馭自己的情緒起伏了

b85是塔羅牌的chariot,暫時對我這個"學者"來說就是理解古老的文化的能力了....有舊的東西支持著...

跟住因為病病,所以會把在家裡餘下三分一的b1(blue/deep magenta)搽掉!然後才搽支A7
至於A7是什麼?應該先說什麼是inner alchemy!
"The Inner Alchemy Set evolved from the core of Aura-Soma, the Equilibrium bottles. It brought itself to our awareness by changing from the original colours. It seemed that one bottle took over the appearance of another, the next one created its own colour combination, some went pale completely, and others shimmered in warm brilliance. Its arrival confirmed the Aura-Soma view that it is often the bottles with the most intense and visible changes that bring the most important insights. It may be that the Inner Alchemy Set calls to you, to dance with your soul, to meet the shadow that loves you or to be quiet enough to catch a reflection of that energy. If it calls you – use it and be open to the possibility of further changes within the Set."

沒有留言: