2008年4月16日

judgement


The Judgement card suggests that my alter ego is The Compassionate One, whose superpower lies in revelation of my life and worldly events. I will reflect a sense of gratitude for my life and those involved by showing humility, forgiveness and charity. By doing so, I feel a strong redemption for past events -- a great liberating feeling. I have punished myself enough and am free at last. Clearing the conscience through forgiving yourself and others can bring an overwhelming sense of peace and joy.

終於收到這張"每日塔羅"
今天發冷發熱又經痛,全身也在痛著...我就是知道像在澳洲上課時老師說的pain body,把過去的情緒抑壓下去,現在一次過爆發出來
從來我是被調教出來的孩子,不應該這些不可以那些的生活,所以,帶著水瓶座的反叛性格,你叫我不要做的麼?我就全做晒...
我這個人有耐性但沒有耐心,人和心行得慢,偏偏腦和咀巴行得太快,在愛的人面前有時更不怕表現很錯的自己,想別人接受自己的時候,原來自己從來沒有接受自己...好可惡~
我們選擇身邊的人,或多或少會和自己相像,看到他保護自己,我就沒有想到其實我也在保護著自己,看到他不知道為什麼就是沒有勇氣,卻沒有看到自己也沒有勇氣,看到他沒有好好留意自己,卻沒有問自己我又有沒有好好的留意他...
所以當有更適合的人出現,我動心了,我完全不明白為什麼自己會動心了,現在明白到自己在逃避著承諾和堅持,回顧過去的拍拖戀愛,我都是沒有堅持....每次感到恐懼和不知道自己想點,我就逃掉!今次我想盡量堅持,因為我肯定自己是很愛"長官",他在我心裡就是最好的~
"長官"請你不要放棄我,好不好?

PS一早知道"長官"今年八月土星回歸前,他也有很大的壓力,但沒有想到會變成咁樣~

沒有留言: