2008年6月9日

充滿綠色能量的房間-Djwal Khul










哈哈,今天天氣仍然好好,所以立刻在休息時走出去影番張相
我今次住的房間是有個小露台....有旋轉樓梯到地下
基本上每間房有三張床,而多數都係一個碌架床加一張單人床,上兩次我好運,因為我最早到所以能夠先選床,今次我後到,不過,更好的係因為呢間房大所以三張都係平放的獨立床...哈哈~

我的room mate年紀輕過我,但大家有很多很相似的東西,我便忍不住問她的星座....佢是雙子座,月亮是雙魚而上昇係獅子....天呀~~兩個跟我一樣,另一個係我的opposite side....哈哈...而今天選瓶子,她最吸引佢的都係B103....
今早她送了我一個她設計的file,上面有b103的相....好開心~~
她昨天生日呢...而她說我給她最好的生日禮物係我有ipod的charger...哈哈~~
同房剛行過,她說say hi to everybody!

今早上課前學校的shop manager Tom唔認得我...然後係校長Mike即使見了我兩次也認不到我...後來他知道係我便跟我說我是有點不同了,所以他認不到我...他說個樣係一樣,但係總是有點不同了
今天我選了B103,B92,B105,B33,同學之間交換Consultation時,為我做諮詢的同學仔很好呢,我很享受那個諮詢,而且獲得很多...而且很配合我現在的狀況...她令我很感動和眼有淚光...好耐未試過有人比reading我係令我咁感動了~

ps這次水星逆轉給我帶來了一個小驚喜,但我也順利pass了個test呢!(嗯...是關於工作上的東西)

沒有留言: