2008年7月12日

好奇心有時有些用


收到手提電話費單,想了很久,我都只不過打過五個電話回香港,為什麼張單要成$800呢??!!
計來計去條數都怪怪的,只好...上網查數....原來上個月的數來埋呢個月呢!咁究竟係咪我托人交他交錯了戶口呢?真的要問問先得....
好在我又check下,唔係以為係漫遊費等月尾先交,隨時比人cut了線都唔知做咩事呢 :p
這是英國之旅最後一張單了....

後記:
原來是我托的人收不到我send給他的兩個sms....因為他近月慣性不回我的sms,讓我誤會了他又是用同一個態度應付我....anyway,總之是一個誤會好了!在這裡向當時人道歉~~對不起~~

沒有留言: