2008年8月4日

終於影爆瓶










那天看到支b40引體自爆喎,驚到我立刻在櫃拿了出來,望住佢咩都唔識做,到找到紙包住佢先諗起做咩唔影返張相呢....
今天彩油塔羅學生s拿了吉瓶來盛走它時,我梗係拿拿聲影返張相啦....放係到成四日啦,佢都冇再漏走d油...s唔拿它回去都唔得啦!!

好,又點解d瓶子會引體自爆呢?
1.好簡單,天氣熱佢的油"棚"脹,瓶子裡唔夠空間就谷爆個瓶啦~
2.引你注意佢(好好思索佢比你的顏色訊息)

在b40爆瓶這幾天裡,我好好的觀察了究竟件事係咪關我事既呢?即使那天想起彩油塔羅補課的"主題"都好,我還是在考慮其實係咪都係要我留意它的存在呢??我是否在把自身的問題推了在別人身上呢??
然後發現s現在搽的瓶子是與b40有連繫的呢...啊...它真的是等待它的主人s來領走它呢....

有時瓶子自爆所有油係會漏掉...(想起第一次自己看到這個狀況,覺得很傷心呢)...每次它爆了瓶但油不全漏走,我就很相信它是需要我使用它,而我也會使用它的,因為倒掉實在很可惜,而今次係第一次爆了的瓶子"不屬於我的"
係倒去吉瓶後,才發現成個瓶係由頂爆裂到底過埋去另一邊的頂....犀利!幾日都唔漏晒出黎,仲唔係留比"你"用!而且都只不過係漏走少過六分一的油而矣~

沒有留言: