2008年12月15日

交換聖誕禮物和飯飯











想好了送什麼給八戒才跟她說:"八戒,不如我地今年交換聖誕禮物?"
她說:你想到才說跟我交換...=.=".....
我說:哈哈....對~

昨晚和八戒交換禮物(她億萬個不願,因為她想平安夜才交換,但我不理她)
叫埋莉莉一起吃飯
我們三人來了個交換禮物及去了風月堂吃飯...原來銅鑼灣開了間....
好開心....八戒送我一個我"指定item"...沖茶或啡的壼一個, 莉莉送了我一個wall-e...

最後wall-e做了褓姆,幫我照顧"它們"
好好笑~~

仲有...八戒話忍唔住送多一份比我,因為佢地好靚....但係....我都冇用...=_="
間"茶葉屋"可以拿給"高太"用...她和爸都會飲茶....這個小义义呢??

7 則留言:

Jess 說...

個花花杯好靚啊

小巫 說...

係呀,風月堂的杯杯碟碟都好靚!!

匿名 說...

風月堂...幾好hea架...去談風月嘛~~
莉莉

匿名 說...

痴線架?邊有咁靚嘅义义架?好想要一套!有冇用都好啦,心意嘛!我結婚時,媽送我一套好靚小匙,十八年後快要離婚都唔捨得用.心意嘛,很珍貴!
Betty

pingsi 說...

看!!! 有人說它們很美呀!!! 不要棄它們於不顧呀!!! 最多我多些上來吃你做的飯,到時便用得著的了!!! wakaka!!!

小巫 說...

我不會中計煮飯比你吃的!

小巫 說...

忘了說,我沒有說它不美...你沒有看到我說:"我都冇用"....我的第二宮可是金牛座!!