2009年1月25日

再行花巿花巿


其實,我都唔知點解我會缺氧,只係很小的時候,試過在廣州的火車站,跟祖母說一句:我暈了...跟住我就不醒人事....也試過有年夏天我跟我家人說:我暈...跟住就失去知覺....
我能夠在暈底前三十秒知道我會暈,不過... :p
試過一次,落巴士,望住我朋友說:好多人,我有點缺氧...她看著我說:嘩你塊面變了色....我說:扶我...然後我欠些暈了....後來要立刻離開銅鑼灣區我才無事呢!
好好笑~

可能天氣凍的關係
今天我沒有缺氧喎
拉了在家裡的八戒出來陪我,去了無聊....
去了書局買了本新故事書
去了吃
再拉埋朋友e一起去了星巴克無聊傾下計
然後,行過花市....拉了朋友e去看昨晚覺得好好看的sells
再去甜姨姨吃糖水....好凍啊....也終於有人可以陪我吃麻辣雞翼呢!好野~
回家...哈哈....開支新的樽仔(B102)用了!!

沒有留言: