2009年3月12日

偷閒一天










昨天決定今天是休息天,給自己在忙碌前的偷閒天
今午醒來想起米雪,就真的撞到米雪...哈哈~
都說,身體會選擇去做它喜歡的事,所以十二點起床去找arden也十分清醒
買了一支"很貴"的藥,回到家呆了一陣,吃了花藥,再開那支"貴藥"來嗅,但說時遲那時快,彷彿被指導靈推一把,倒瀉了...筆記有,塔羅牌有,一枱都係...本能想抺乾淨它,但突然想舔晒它們...上次吃了兩滴就有一個戲劇性的轉捩點,這回,我想那裡至少有20滴吧!!
以前會很快的怪責自己倒瀉野,咁蠢...浪費了xxx啦....但今日冇呢個反應....舔晒d藥,坐下來覺得....嘩....個心跳得好快好快,晚上整個人也很平靜,靜到好似大風暴前夕咁,好搞笑!

晚上因為要拿些東東去"醫卜",所以落咗cwb,咁就順手去了逛下街街,又路過拿了個東東比師妹金金,見到粒豆和好耐冇見的跳跳.遊了去宜家,看看那個咕o臣...還是不捨得買....一邊行一邊發現原來每次我逛街都是去看看那些心儀的物品特價了沒有...哈哈....在sogo逛,$98貼牆的東東,本來想買來貼上年入了水但已經乾了的地方,又唔捨得...再睇那個早前看中了的煎pan,上個星期減價至200幾蚊我都唔肯買,哈哈....今日賣$148.成交~賺我的錢真的很慘呢! :p

本來諗住回家的了,但終於放到工的八戒蒲頭了,因為她放我鴿子我唔睬佢幾日...哈哈,好啦,今日睬番佢!
昨天去了拿無印買回來的小小塌塌米(70cmx70cm)回家(初初看它似display only咁,有得賣真開心),今天鋪好了,好開心!所以決定要執下混亂的小天地先得!

caption:昨晚去dating吃了一餐,很愉快的一天!那杯是桂花蘋果茶 (右邊就係新買用朋友e的特價機會買回來的,慳了百幾蚊,剛好買了個pan)

1 則留言:

Jess 說...

舔晒20滴--> @.@ 好期待你的化學變化!

還有, 貓先用舔的, 你扮亞貓也???