2009年4月29日

宅女的生活


躲在家裡,若非今天必要去郵局,影印明天派發的一張筆記和買一本參考書,今天註定又是困自己在家裡
其實我是很喜歡躲在家裡不說話的人,所以年輕時候夢想自己成為"作者",那麼只需呆在家裡寫寫寫...哈哈
出街,也好,因為洗錢!!哈哈...
也因為待在家裡,終於可以享受下早前(好早之前)莉莉送我的茶包...這個是"cran-aid"很好飲呢!!還有薑茶的,但夏天飲薑茶,我的身體會不會受不了呢??都係唔好飲住,等條頸的疹散咗先!

夜晚去渣甸坊的榮記,好多人等,本來想買外賣,但係冇豬紅,只好遊去糖街那間...當我在呆等外賣之際,有個熟悉的身影"入鏡"...哈哈...我們兩個都好呆呢!!講起,之前都忘記了在這裡寫我人生第一隻認識的倉鼠亞菇魂歸故地了...今天認識了第二隻倉鼠,佢叫"肥輝",佢嗅了我一陣然後用手推開我,我諗咗好耐才諗起我之前摸過d橄欖護髮精華呢!!哈哈~~

下星期三要見mentor了,這個星期點都要吞了兩本書,寫好論文的初稿...話晒月底要交final啦!!
就畢業了...哇哈哈!!!

1 則留言:

Jess 說...

話咁快就畢業...好似睇住你開學..然後畢業咁。
加油啊!

我也有薑茶給你!