2009年7月30日

lady portia的回應


今晚是我第一次在New Age Shop做一個Free Talk,實現了我7年前想做的,所以我內心很雀躍...當然,來了16個人,也讓我很歡欣
在短短的個半鐘頭,其實能講的不多,今晚group energy(集體能量)選擇了多一點認識彩油的諮詢及顏色方面的東西.
我讓大家試用了Quintessence Serpais Bay Air Conditioner,清洗了四周的能量,Pink Pomander把愛和awareness帶到這group裡,然後我們試了把b20(blue/pink)的平衡油(equilibrium bottle)搽在皮膚上,做了兩個簡單諮詢的示範,最後用violet pomander完結.
介紹大家看Vicky Wall的自傳"Aura-Soma: self-discovery through colour"(中譯本是"靈魂之鏡"春光出版王愉淑譯)

昨天才說新貨到港時,支b59爆破了,那支瓶是我訂來給自己使用....
今晚,第一個示範諮詢,她第一支便選擇了b59的Lady Portia
再想想,在blog裡,這些日子,我談到lady portia也幾次,用不同的情景,故事及角度去看和認識她呢~~(可以在左上角"搜尋"那裡輸入"lady portia",就會顯示舊的文章們)

希望在十一月靜修期後,再做多一些free talk,把彩油的美麗帶給更多的人 :)

4 則留言:

匿名 說...

好開心啊~尋晚終於都見到你 :p

我決定用晒我支sunlight之後就搵支50ml 0既油搽,因為我對energy仍然係幾抗拒.....(怕且都係用十年都未必用得完支25ml)

頭先上左日本0既aura soma網做左次consultation,抽左98,99,16同75,見到支99就勁想用佢啦~睇書時發覺其實16號都幾0岩我而家個situation,但感覺上唔多想用佢~~ 希望遲d有機會搵你consultation^o^

Cecilia

Veena 說...

我支b59仲用緊~ =]

小巫 說...

Cecilia, nice to see you too.
所以說瓶子都是自己選來用的,會比較容易有動力去用啊!!

匿名 說...

唔記得左同你講,本來未聽個free talk之前,我0既心情係差到好緊要同埋朝早都受到一定0既驚嚇(因為尋日朝早公司無啦啦炒人),0係聽完你個talk同用左d aura soma之後(esp.星星小孩)個人放鬆同開心左好多.平時我好驚見到"收驚瓶",但尋晚望望下又好似平復返個心情(證明真係有用XD)

所以都好想多謝你呢^^

提起星星小孩,之前狐生叫我買支星星小孩50ML返去當按摩油幫男友按摩用(問題係佢都未見過我男友囉),話可以促進2個人之間0既信用云云.....真係愈諗愈可疑呢..... 50ml油應該係唔可以2個人share/我幫人搽吧?

Cecilia