2009年12月29日

13c資料閣之一


從1999年第一期至2009年的彩油諮詢師通訊,不過我不知道我有沒有"脫期".

當中部分是sarovara每次看畢便不要,傳給我看的通訊,或是我成為了諮詢師後一期期好好的收起來.有幾期是在asiact的website 存檔回來的.
終於把它們好好的組織好,放在clear folder裡,方便大家翻閱.雖然有些資料是舊的了,但當中也不少東西是很值得一看再看,溫故而知新呢!
這套資料,將由2010年開始,置放在13c給來訪者翻閱~~
由於有些期數連學校的網也沒有backup,為了不會遺失,故此不會外借,希望能讓更多人有機會翻閱,希望諒解!

From 1999 (issue 1) to 2009, the Aura-Soma practitioner newsletter. (i'm not sure i have missed any issue or not)
Some issue is from Sarovara who gave me after he read. some issue i collected after i am a practitioner and few saved back from asiact's website.
Eventually i put them into a group of folder, more easy to read and protect. Although some information is out-dated, still worth to read.
Due to some issue also not got backup file in ASIACT website, so please read in "as butterfly" (13c) in case lost happened. thanks for understanding~~

ps.這項目,由我04年有小天地開始便很想處理的,但一擱置便到2009年了,放自己幾天假便是為了處理這些,我不願再擱置至2010年的事務~希望學生們便珍惜這些資源!

沒有留言: