2009年12月8日

B103 waterstrick










2006年用這支waterstrick到現在
若果不是學生提我帶支waterstrick去13c試下,我都沒有留意它已經轉化了
原本deep magenta的下層,紅色都甩掉了....我想這些日子我真的很需要"紅色"呢....之前b80的吊咀紅色都走掉 =.="
都係時候諗下換支咩好了.....

諗起,係深山我有支由英國dev aura帶回來的b103,它也靜悄悄地變了和這支water strick咁...

PS詳情用處等,請看舊文: Aura-Soma Water Strick

3 則留言:

Jess 說...

wow!!!!!!!!!!!!
我又想買啊~ 不過好貴))))

匿名 說...

what is water stick? what for? seems very beautiful!!

m

小巫 說...

jess,學生千五蚊....你計下,我由06年用到現在09年,共三年半,一年有365日,即係一千二百七十幾日喎....個幾一日抵啦~而且,依家變咗色,都可以繼續用喎......係咪先?