2009年12月19日

shake the ground











今晚,開始上課時,完全想不到把光奉獻給什麼....站了差不多成分鐘...最後要行下,才想到把光奉獻給"偶然"...然後不知為什麼自己再說:"同巧合唔同的偶然"
九點幾吧,我講講下唔知乜,突然學生分別地說:"地下好震啊"
我說....是修路吧?上環地下都係地鐵黎既...上環嘛,乜都有可能性呢... :p
回家檢查電郵,順道看看網上新聞...啊~台灣6.4級地震喎,香港都有人感受得到~
原來真係地震....
我諗,那兩個給我拿了出來做諮詢示範的同學一定感受到這種"shake the ground"的感覺....

caption:學生好sweet地自製餅餅,仲有英國人的tea...我還有一本可愛貓的簿,還有另一個學生送來好大隻的薑餅人呢~~哈哈....要望幾天才吃...好大隻啊!!

沒有留言: