2010年2月16日

初三赤口












最好去探亞貓,跟他吵架...哇哈哈~
天氣咁凍,在床上碌咗好耐才有勇氣起床呢....
因為晚上原本的行程有改變,所以決定和兩個80後的couple"親近"一下,感染一下80後的氣息....哈哈....待在ec家賴死唔走,又吃又喝...
喝了小o弄的咖啡及沖的raseberry cream味茶,仲有ce煮的形容唔到的菠蘿(係張相裡得番一片,因為佢係前菜),雞翼同埋壽司飯....仲有好勁的胡椒咸菜湯,最後還有薑茶湯丸....

亞貓嘛,都係照例要鬧下我他才安心啦...但係比我抱咗好耐啦!哇哈哈~
至於黑妹,佢比上次同佢影相時唔同咗,可以抱一陣,又會走上我大脾坐下企下,同埋她似乎好鍾意我的他...好得意~~黑妹今日的係蜜蜂造型....嘻嘻~
同埋,我的鼻真係"頂唔順"兩隻長毛貓的呢...係咁打乞次....打到番黎上環!!

沒有留言: