2010年2月11日

表妹送的生日禮物


哈哈...對,我是有表妹的,只是"不熟",但拜fb所托,我的報館舊同事係我表妹的舊同事,就係咁,我地"再認識"過對方
今天收到了表妹的生日小禮,哈哈...是很實用的小溫煲,還記得某天我站在sogo賣杯的地方,呆望了它好耐...
她說讓我放在課室泡茶輕鬆下...但我決定帶它回家,在過年凍凍天時,煲茶暖一下...嘻嘻~~
謝謝表妹
ps,我表妹好靚女架,同埋佢爸爸我舅父都係2月的水瓶座(我仲要係幾個月前先至知~)

2 則留言:

Daisy 說...

這個就是我上次上堂lunch time買果個呢,不過顏色唔同,但牌子一樣,感覺好補傢~~~

小巫 說...

係呀,我認得你上次係永安買咗丫嘛~