2010年2月25日

整番門柄有飯吃











昨天好友新居入伙吃吃吃,一群17人,食物吃不盡的感覺.
所以昨天牛一,今天補番...哈哈
和好友吃了個tea,第一次見她男朋友...哈哈...見到真人就好明白,兩個相愛的人,就係咁架囉...係有一份光芒的...嘻嘻~~
她送了呢張相比我,好靚....她說,這個讓她想起b107.....背面寫的也很讓我感動的...同時,也有點grand :p 還有咖啡/cake吃....好窩心....

過年前,13c個門柄欄咗,我的私人技師今天幫我整番lu~順便仲換埋正面那邊的門柄~~
仲等他有個機會買新的tools...小電批一個!!
要諗下之前的手柄遺下的兩個小羅絲孔點處理...
然後去了吃,很好吃的...居然,我們一邊吃一邊看雜誌.
雖然天氣咁濕,但係我都係飲了杯凍野 :p

沒有留言: