2010年6月30日

考試完成慶祝一下




考完試,為了考試前後努力了個半月,(+收到一封利是),我買了我愛的Jo Malone給自己.係人地鋪頭玩了成個鐘,那個sales哥哥招呼我們三個女生,介紹了每個他說能配起來的香味,拿了很多東西給我們試,搞到我也有點不好意思,最鍾意佢同我講話:我地呢度最多係紙同香水,要試開聲就得架啦!
呢個服務態度一流,所以我決定幫佢買!!

好開心!
pass咗的話,要大吃一餐~~

但係未知結果前,我和小o都係去了大吃一天!!!
下午飯先去了吃吞拿魚飯
遊玩Jo Malone後,返了"909"互相幫對方按了個肩膊,今晚會很好訓!
跟住,我再去放狗狗和餵他吃飯,狗狗好開心同我玩,係咁彈跳又跑著....
又剛好,我的他今天放假,我們三人去了深井吃燒鵝,還吃了我愛吃的粟米魚肚湯,然後再去元朗b仔西米撈
真係開心到不得了!!很圓滿~

caption:
Jo Malane(左至右)香水-Wild Fig & Cassis, Bath Oil-Water Lily & Lotus(豪華版包裝), 30ml香水-White Jasmine

沒有留言: