2010年10月12日

就在眼前的....

這麼遠那麼近



我都忘了由那一年開始不停地聽著這首歌
相信"那個人"在這個世界某一點
直至有一天,聽到有人的電話聆聲



人生嘛
地球是圓的
迷路嗎?只需要輕鬆地繼續向前行,總會遇到應該遇到的
遇唔到?咁咪即係緣盡....咁又咪即係,下世再見囉~

又因為聽番呢兩首歌,我又諗番起果時我自己的內心信念:總之向前行啦,見到啱既地方咪租囉,唔啱咪唔好租囉....再唔係,咪搬番深山住囉.....
內心那個小孩在哭....都哭了這麼多年啦,佢又真係唔悶架喎,所以呢,我諗唔係搵個我好愛的人去互相安撫對方內心的小孩,而係,自己先照顧好自己果個先,唔係你下次又黎插我一刀我都react唔到~

沒有留言: