2010年10月13日

又係深紫色...yo



終於遇到一個26寸的行李箱,以我的高度,呢個size係最適合的了
一直以來我都係用一個24寸的去一個月英國之旅,其實一直係唔夠...只係...遇唔到個啱的,我就沒有買多個行李箱用
偶然遇到這個深紫色,得番一個....真高興,因為係我用開的牌子!
而且....永安的行李箱做緊大特價,我只需要付出$668便有新箱用了.....

又,很奇怪的,今天收到一個行李箱name tag喎....唔知邊個幫我搞了一件咁既事,但肯定係有我咭片的人啦 :p
背面有我個全名和寫著:love is in the air
無論是誰都好,在此謝謝這份心意,you are so sweet~~

2 則留言:

sputnik 說...

name tag 加埋新行李箱,好襯囉~
:D

ada 說...

我上次買了個19寸,原來真係好細。
不過已經是我的極限,因為已經扭親手,太重喇!