2010年11月10日

last day in OP


你今日last day呀?
哦....係呀~~(下刪幾十字...本來想講的野都突然腦裡一片空白)

今日"大老世"升職請飲茶,但我被遺忘了...但也沒有什麼所謂,因為我有奇遇
隔離team的珊姐與我傾起計來,和我說悄悄話,好好笑,也好sweet
其實,原來我跟"陌生人"係街行時,成個世界其他的地方及人,我真係冇理過架喎....人地撞到我地好多次,我都見唔到 :p

25/11才正式開工做番諮詢及教學
這15天,我節目豐富架....有好多野要處理和真的要悠閒生活思考一下!!

caption:其中一個crew(下屬)送我的小小禮物,好sweet....今年大家都好sweet....還有今天的一個突如其來的抱抱~~

沒有留言: