2011年1月19日

art jam2-Swap & Paint





係喎,我忍唔住join多次喎....
因為join的人唔同,我想experience下會有咩唔同囉
因為上次的葉係中間,好似主角咁,所以呢,今次就畫棵樹係中間....最後本來deep magenta/brown的樹幹,變成了紅色,由於那個紅色太飄,到我swap完回自己幅畫時,看到成幅變成了鮮血的紅,感覺很血腥所以把樹幹tone番深d,給我踏實一點的感覺~
或者我是要開始接受這種"鮮紅"的色?? b55 shaked後,係light red架喎@@"

可能是因為試過上一次的經驗,所以今次落手畫別人的畫時感覺輕鬆了...嗯...又或者是group的能量是"wild"一點...哈哈!!
期待下一次再有機會join~

沒有留言: