2011年8月30日

今天...又一年



上年,八月整個月有兩貓及一個貓奴相伴,夜裡一起吃一起笑,也有靜靜的一晚也有....某天,我們想:其實我地用現有付出的租金夾埋一齊,可以租到一個大好多的地方,一齊用....
可以和我住咁耐,我心裡沒有咕嚕的人,我想,我們可以共用一個工作空間
但是,這個念頭,我們很快便HEA走咗
又...很快的過了一年....在英國突然想起呢件事,再諗過....再想HEA走,但居然有時間和空間給我們遇上"13樓"
昨天放工去看裝修進度....推開門...嘩.....
明天小O便開工,我去做客人 ^^

看著OP的新海洋館+人工湖,想想,上次回來工作已經是七個月之前的事
今年,我最想結婚生仔,接著便是搬大個工作室...估唔到係搬咗先^^
這個靜修期,真有趣

沒有留言: