2015年12月25日

熱熱的聖誕夜


今年冬天不太凍,到現在還未有試過十度以下的呢~~
希望春天前會凍返一排,咁尐細菌係夏天無咁倡狂

今年平安夜在家打邊爐,叫埋思欣姨姨一齊食,欣靈好開心,我地又食得舒服又好食尐。欣靈食飽仲有人(思欣姨姨)陪玩 XD
聖誕夜好友在趕paper冇得去她家搞搞震,咁我地一家三口同欣靈搭船過海(重點係搭船),係咁易行下。
之前係天星碼頭既咖啡店(有豆腐人賣果間)消失了~~~~
係LCX飲杯咖啡食件曲奇,走上樓上見有影相位,正想排隊影相,我就聽到把好熟的聲音講野,正係度諗緊既時候,我老公就話: 嘩~好熟面口喎~~~ XD
原來是方生一家三口啦~~~

尐時間真係過得太快
就快又話要換掛係屋企的年曆,
自從準備欣靈讀書,認識時間,我今年開始在家掛年曆,2016年係第二個年曆,欣靈選了一個大的Jackie熊仔年曆。



今日是陰曆的十一月十五日,巨蟹月圓。
開始準備2016年療癒油
這是個基底,乳香脂安睡在向日葵植物油裡,吸收巨蟹月圓的力量,等待馬雅曆的「共振紅龍」(10/1/2016)到來。
來年很需要乳香和沒藥,療癒油的主題也是環繞它們。

沒有留言: