2020年3月22日

在重覆裡認真學習


尋晚開始聽埋Keith To的網上課,其中講到"重覆"
自小我很小心不重蹈覆轍,錯一次我會原諒自己,錯兩次我會警誡自己,錯第三次我就開始嬲自己.....盡量令自己唔再出錯~
基本上係工作上我出錯的機會率好低,我總能在錯誤中學習和改善,但係在兩個人關係上或者係愛的關係上,我彷彿錯一萬次都係同一個點錯誤......(雖然明知2008年那次係"天命",但我的內心還是很介意,覺得自己係同一個位置做錯了一萬次都冇學到.....)
昨天其中一課講"重覆".....Keith To講這個世界不會有over-do的,我們以為重覆係浪費時間,但係卻不知道再學、再重覆係令我們的腦更易記到、更深刻。
呀~我忘記咗呢個......有些生命的課題,並不是一個life time係可以學得識,重點係在於:學了,發問,理解,實習,應用,發問,親身體驗.....然後慢慢的便掌握了~

我希望我可以慢慢掌握"這個距離和這個節奏",好好的處理"溫度",係愛你和愛自己之間學習。
#月亮和土星傾計

沒有留言: