2007年1月19日

執到錢


咁大個女真係第一次在街到執到一百蚊,仲要係中環蘭桂坊
跟van仔吃過了o,其實已經好飽,但係突然想吃xtc,她便建議去蘭桂坊那間買來吃,途中...我居然看到地下中間有一張紅紅的摺疊起來的一百蚊.....嘩....我諗了兩秒便指著說:嘩!一百蚊呀....就執了它.....再自言自語說:咁多錢我駛唔駛找地方捐左佢呢?
師弟說:aiya,我成日覺得用在街執的錢買東西吃會肚痛的....

然後諗一諗...唔係喎....今天賺了八百元,明天個客比返五十蚊我,加埋就有八百五十元....加埋呢一百蚊咪剛好比到星期日marco課的學費囉~~
嘩....我立刻多謝土地送我這一百蚊呢....真好.....
等我今日仲發了個夢,家裡不知那裡來了兩隻狗,和亞貓一起把房裡的油打爛了,簡直係粉碎了....我哭著說:我己經很窮了,還要咁對我....本來想罵"陌生人"沒有把門關好,但邊哭著邊說都是自己不好沒有跟一跟眼....兩萬蚊呀....哇哇~~地哭著.....噢....個天知我有壓力,送來一百蚊為我打氣,很感動....謝謝!!

沒有留言: