2007年4月10日

中毒手肘


哼,一定係....
在西貢bbq時被毒蚊咬了,一直只係以為被膚乾所以痕,沒有理會,醒來才發現:嘩!腫起來!被毒蚊咬了!
兩天還是腫了...今天退了灰色,也沒昨天那麼痛
打電話問同學們.....嗚嗚~d毒蚊只係咬了我!
但係,一定係因為被毒蚊咬,所以我昨天迷迷糊糊不停地迷路!!哼~

因為被毒蚊咬,我突然想起上年在op做我也被毒蚊咬,那時候還未跟"陌生人"一起,諗住試下佢緊不緊張我,未話比佢知道我被毒蚊咬,仲比腫了半隻手背的手他看,他居然冷冷一句:"查d無比膏囉,冇咩既姐"
噢.....女生嘛,總是希望對方會拿支無比膏來給你,那時我認命了,不作不必要的期望和幻想....(當然到最後係另外有人拿了支無比膏給我,哼~)
"陌生人"就係一個這樣的男人
所以今次被毒蚊咬,我沒有立刻告訴他,自行找來無比膏塗,很痛也沒有告訴他,因為他感冒,似乎係嚴重一點!

2 則留言:

匿名 說...

睇個樣真係好鬼毒~
過兩日都仲係腫就睇醫生,唔好拖呀~

wish you were here 說...

嘩!腫到好似個波咁!淨係用無比膏得唔得架!老師去睇下醫生先好喎!