2007年6月3日

笑了一晚


身心靈openday讓我居然係正午前與jupiter相會,吃了個早餐,又唔記得點解就開始嘻嘻哈哈地講呢講路,笑笑笑~
開檔,因為共用資源,堅持share同一張枱,她說電腦冇電就收工啦!今天用了新方法做reading,快,簡易,到point....自己咁講,到尾....可能係自己懶...哈哈~~
不過有機會見到很多看我blog的朋友,做了13個reading,照例回了張枱的租錢,開開心心,期間仲同jupiter講講笑笑,時間好鬼快又話七點....我嘛,仲係未有客之前溜了去christine的檔玩Songaia Voice Analysis呢!!嘩,好好玩...不停地推介朋友去玩~~

最後,joven和金星人出現,嘩!食喎,仲唔快快收工,拿回重重的生財工具回康威,快閃黨咁閃去中環pizzaexpress吃吃吃....
因為好耐冇見joven,我們之之喳喳的說過不停,坐下來邊吃邊說,由感情update,至"祈福黨",去到"皇恩浩蕩"式的,還有唔關事的之麻綠豆事,又講起joven做love coaching的"妙事",真係忍唔住講了一句:"要死的,做咩唔比佢死,我地嘛,熟d咪送佢一程,申佢一腳囉",與此同時,金星人和jup居然講相同的話題,說了一句:"真係要死的話唔比佢死?"(哇哈哈~~)
其實唔係我地心地唔好,只係有d人.....還是不說好了....積點口德~

四個人哇哇哇,吃吃吃,能量達到很高點啊!
看著已沒什麼電的jup的能量上上落落咁,好得意....呵呵~~然後我們又分享資源:吃了這杯好味的朱古力蛋糕,與此同時,原來joven跟我一樣不吃"混尼拿"味...那種"混"了奇怪味的....anyway
朋友嘛,keep到同一枱真係有原因的!

3 則留言:

Tony 說...

尋日真係好鬼好玩呀!正!!

JOVEN 說...

haha, 如果blog友同一時間睇晒我地三個個blog,就會知道晒星期日既全程。同埋,小巫我同你的perception幾乎一樣!!!!!

yeungsinling 說...

在下正是看完三位的blog,簡直就係同一時空,三個人輪流講野!

或者似老師改卷,題目係:「夏日大旅行」,各人寫下同一個地方發生的事,最後各人懷著依依不捨的心情回家咁....

christian果檔太旺啦,我等到七點半就要散啦,無得用sound 的分析,唯有下次...