2007年6月6日

問和答


前天得知水星係天蠍的朋友去學英文音標
我就問佢:係邊到學呀?
佢話:旺角呀~
我就話:啊,旺角,可能係之前我諗過去學那處呢....呀,個老師教得好嘛?
佢講:個老師好好笑架,佢呢....
我忍不住笑,再話:咪住先,我問個老師教得好唔好,但係點解你答我佢好好笑,你跳走了我的問題啊!

昨晚和水星係金牛的朋友在街上行
佢問:我地幾號去買床架?
我答:唔記得囉,做咩呀?
佢冇出聲一陣,再話:冇睇下張床幾時送黎嘛~
我諗了諗,問:係呢,點解你唔直接問我張床幾時送黎,反而問我幾時買?
佢話:兩個禮拜嘛,知道幾時買,咪計到幾時送囉~
原來係咁....我忍不住講:但係點解唔可以直接問呢?你直接問的話,我咪可以答你囉~
佢話:我個腦裡面冇咗"幾時送黎"呢個term...
我:.......

一向聆聽能力好的我,試過以為自己理解能力有問題,也曾經試過咁發脾氣,溝通唔到嘛,以為自己的水星係水瓶講埋d野冇人明,但係近月個人慢下來(slow down),發現原來沒有發現的東東....我身邊的朋友,好多時都係咁,然後諗下,其實有時自己都係咁~~

沒有留言: