2007年6月13日

概歎


做朋友呢家野,真係要雙向
對於萬七粒星和太陽係第11宮的我,太重視友情,對自己喜歡的朋友成日都係拍心口比刀插死都可以,但係又從來沒有諗過:究竟人地當唔當你係好朋友
係,我講緊的係好朋友,唔係所謂"識得的朋友",係有分別的

有時有d朋友,好似我預科的好同學兼朋友,我們很少很少見面,也很少聯絡,但我是能夠感受到他們的友情,就算有一晚其中一個突然十一點四十五分來電,我就知道要放下手上的東東,好好的跟他談一下,而其中一個do-list係去屯門探他.

水星人的故事,真的讓我好好的深思,究竟好朋友係咩??與此同時,某一個"朋友"都令我諗了幾個月究竟我做錯d咩,點解我被她deleted了?
朋友總會經歷一些事,能夠透過那些事而成長,懂得對方,才能成為好朋友,而不是那些一開始跟你說:我們是好朋友,我時時想著你的~
我慶幸我男人也是我的好朋友,我也慶幸我有好朋友

沒有留言: