2007年7月26日

如期完成頭五題


caption:做功課在網上找圖片時,找到這朵花,好像寓意我做了一半未做一半咁!

在迫自己呆在家裡的壓力底下,加上"陌生人"的精神支持,我今天晚上凌晨三點終於完成了Aura-Soma Level 4 work的Part1 Q1-Q5!!太好了~

那天jackie來我家時,看到問題紙,呆著....嘩!d問題好深咁....
其實,我覺得我被騙,當日老師sarovara說:很容易的....坐係度兩個禮拜你就會做好的!
我諗係我天資問題,加上係寫英文....做好還要給金牛ann給我看一下,有沒有文筆問題呢~

d問題有幾"容易",比你地睇下好了!!
1.What is your understanding of non-intrusive soul therapy and its value?
2.Which do you think are the ten most essential words for each of the following colours
3.Name and describe the various levels upon which the Equilibrium oils, pomanders and quintessences have an effect. Add any further details you wish upon your understanding of subtle anatomy.
頭三條真係比較易,因為有上課,你就知道點寫返出黎,問題係點樣每條寫到六百至一千字!

4.Colour and Nature. (can include crystals, herbs, the animal world, etc.)
5.Colour and Culture. Ancient, Past and Present. (Can include Politics, Art, Religion, Fashion, Advertising etc.)
跟住呢兩條先至甘....

**part1還有5題....仲有part2..... :p
希望餘下的part1可以係1/1/2008前完成,當然,最好還是在呢個時間前完成埋part2,妙想天開也好呀!!

又不要以為這就完了level4,我還要整理60個case study和額外上40小時的有關課程.
漫漫長路呢!!但總算八月中可以安安樂樂返op工作了~

後記:在做功課時,我才知道宦官的英文係"eunuch",而被閹割的英文係"castration",還讓我知道紫微星係"Ziwei",最犀利都係"黃巾之亂"英文係"yellow truban rebellion",嘿嘿~

3 則留言:

匿名 說...

WOW! Congratulations! Let me know if you need someone to proofread your writings - I can manage the English language part only... not the content... ;P

匿名 說...

高高好勁呀!!你要為港爭光,做香港第一個level 4。香港靠曬你~!! yeah!!

小巫 說...

金牛ann,我當然需要你的協助啦,但要用msn send比你,因為個file幾大不能用電郵send比你呢!!

june,又其實我已經係level4,我做了功課,pass了的話,我會係已經完成整個課程的practitioner了!