2007年7月27日

由學者充當資料分析員


看到part1 的Q6-Q10的題目...呆了...還是暫時不當學者好了....(逃避著....)
決定走去當"資料輸入員",在超過250個個案裡選擇了60個用來交功課....然後發現,這不是資料輸入呀,明明要把輸入的分析...lai野,又想hea走佢啦~~
真羡慕那些能夠說:"超,係果間學校讀咋嘛,我都可以去讀返個乜乜乜啦"...講得咁輕鬆,佢肯定好願意做功課,真好~~(呵呵....)

在屋裡轉轉轉,飲水做清潔mask洗厠所....就是不想做...真的讓人討厭的功課,但另一半的自己卻不停地把自己拉回電腦前,坐下來....雙子月亮真係有點煩人呢~~

現在做到22個,希望我返op前會做晒60個print好出來,放在到!
如果係咁的話....我就獎勵自己去godiva飲那個凍朱古力(李ec我飲凍野啊...不要不給我看症!!)
嘩...立刻覺得好吸引....繼續做幾個先去訓!!

沒有留言: