2007年8月2日

塔羅分享 -2 of pentacles


The Two of Pentacles card suggests that my power today lies in balance. I strive for equality and choose not to indulge instant gratification at the expense of my purpose. I am responsible for my own decisions and take on only what I can handle based upon that which I value. I am empowered by choice and my asset is negotiation.

**在今天收到這張daily tarot像re-comfirm我的決定和方向,有時水瓶土星人做事像總出乎你意料以外,但實在在我決定以前,我已經深入地研究了,知道當中的負面是我能力handle以外,也不是我需要去deal的課題,人生有的時間是有限,我就只能向著自己的方向去~
當然,要是人生時間不是有限,去做什麼,花時間在那裡也沒有所謂了!!因為我什麼也很想試,很想學~

沒有留言: