2007年9月11日

天氣轉 打乞次


這兩天不停地打乞次,那麼我就知道天氣真的在轉了
身邊的朋友會覺得有風就是入秋了,但我就知道不算是,直至打乞次我就可以肯定入秋或是春天了....手腕舊創痛,就知道入冬了...

今晚放工打比八戒叫她一齊吃車仔麵,我在op走去到銅行了一間店,打比佢...佢剛在公司走剛上小巴.... =_="
只好去行例牌小店...看到一樣東西很得意,所以買比小萱做生日小禮物(等你諗幾日係咩黎先!呵呵~)

吃麵時跟八戒傾起計,才想起那天"陌生人"說:你屋企咁乾淨都有蟑螂,應該係鄰居走過黎的....
然後我就諗,應該係對鞋入屋之過...跟住突然諗起那天蟑螂死的位置我要他用漂白水直接倒落去抺...在未抺前他一腳踏落去,我大叫他不要動,然後他居然問我駛唔駛掉了對襪,又居然...我話:"最好啦~"
前幾天在樂文見到本書,講塵....在塵裡面的細菌...說:要是你知道在塵裡的細菌有幾多的話,你隨時係唔夠膽深呼吸!!
嘩...我一頁也不敢翻開來看,我已經夠潔僻的了...我好不容易上年在op訓練自己容忍力...

**本來甘乃威參與補選我會投葉劉一票,但係陳太參選...唔...真係要"度一度",要好好的看她們的政綱了

沒有留言: