2007年11月26日

什麼也慢了一點


曾經有人問過我:"超,知道d星逆轉呀,點點點呀,有咩鬼用丫!"
啊...其實真係有少少用
火星掌管著"身體",我的火星又係金牛喎...知道佢逆轉梗係乜都預早dd啦,平日預兩個鐘前,依家預三個鐘前...那好了...今天準時去到黃竹坑送貨,即使搭錯巴士都好,因為有心理準備,所以沒有發自己脾氣,還可以笑自己低能仔,再轉車出返中環...然後經過灣仔某茶記,嘩...好開心立刻落車去吃吃吃...
吃飽一行出黎就見到架叮叮,上車呆著聽ipod,好平衡!!
預早了很悠閒的...點知,去到中環,有架巴士在路中心壞車,剛巧那裡另一條路整路...塞住完全不能動彈,我望了一陣,看下錶...唔...足夠時間行返去上環,回到去剛好DHL送野來

基於整天的經驗,我還是提早半小時出門口去銅鑼灣,又剛好冇10號車...見到5號拿拿聲跑去搭啦!!去到教書地點,剛好七點...嘩....
本來有五個學生,其中一個居然係珠海...另一個欠些忘記,所以遲到了,也是因為知道火星逆轉嘛...就先講其他東東先,差不多講完,遲到的同學也抵達了...

今天的經驗,我會視為一個提醒,讓我乖乖地預多點時間,在火星逆轉的期間,我還是早點做好備課和level4功課好了~~
今次火星逆轉到02/08喎(from jupiter blog:"11月15日開始,由巨蟹12度逆行,於08年1月1日走到雙子座,直至1月29日才於雙子24度回復順行,實在是個跨年製作")

又或者是因為天王星在24/11順行返,我的心情也順返!!哈哈.....

沒有留言: