2007年11月20日

第二次啦!


話說,幾個月之前,有一晚和"陌生人"在銅鑼灣吃飽飯,坐5B回家時
他突然說:"不如我地結婚,咁樣可以交少d稅"
我望住佢....他自己忍唔住笑:"哈哈...為咗交少d稅而結婚真係好好笑"
我說:"你咁樣算是求婚吧?你打算在城巴裡面搞婚禮麼?"
然後他說:你冷靜d...
我說:咁係丫嘛...痴線

今晚,"陌生人"話:"其實我諗我真係要同你去簽個紙,結個婚"
在尖沙咀加連威路道街尾,準備過馬路的時候....

叫我嫁的話,又係咪要有少少誠意呢?求其買隻戒子都要掛?!

2 則留言:

匿名 說...

哈哈哈! 我同事實在太...可愛了!
高小姐, 你認命吧!

匿名 說...

恭喜恭喜...hee hee