2008年1月11日

藝穗會乙城節


這個月到26號都係fringe club一年一度的乙城節,因為show接show咁,個場會好鬼忙,人來人往咁,所以慣例地我不擺檔
曾經有人問我,在藝穗會和在mysteries有什麼分別?為什麼在mysteries收咁貴
其實應該調番轉件事來看,我在mysteries的價係我normal的收費來的,而在fringe club係收平咗,係因為要是那裡有大show我就不會擺檔,你要來我也幫唔到你囉~

這個月我也樂得安靜地做下功課看下書,輕輕鬆鬆每星期做兩三個彩油的reading~~
我的心情好好的準備好迎接下個月的水瓶座日蝕...還有在水瓶座的水星逆轉
對了,誰人想預約做彩油的話,好來電了,31/1年尾收爐啦...會休兩星期架!!(其他項目則不同)

**很想吃薑餅人呢!!

沒有留言: