2008年5月8日

植物人


終於和朋友LC吃到飯見到個面了
大家也談到自己的近況,工作呀,感情呀咁....
她聽完後,說:"其實佢的狀況,咪好似植物人咁囉,起到身就起到身,起到身唔一定係神蹟,起唔到就起唔到架喎,除咗佢的意志力之外,冇野可以令佢醒到架喎~最重要係咩呀,冇時間性囉..."
喂...係喎!

或者"長官"做得啱的,在呢段時間完全唔見我,咁我就可以慢慢的忘記他忘記這段感情,直至到有一日我會忘記失去的痛,和曾經一起的快樂~

想念....只係一種淡淡的牽掛
穿著你留在我這裡的衫嗅著你的味道,我好好的沉睡著,心是很痛,但相信總有一天會有一個答案,無論答案是來自你口中,或是來自我這方面,至少,兩個人一起,兩個人的關係,不是你放棄就是我放棄...

caption:買了兩個膠箱返深山,放d儲起來的書,以免被"衣魚"吃掉....what's micheal係我小時候很喜歡的漫畫~

1 則留言:

匿名 說...

感情事,就是out of sight, out of mind?
相愛得最熾烈時,不相見,掛念更甚;相愛得意興闌珊,不相見,自是不念。
到底,愛情就是這樣的一回事嗎?
我委實不懂..
無論如何,祝好。