2008年12月11日

都是整定的


今天考試,我沒有早到
因為
出門口時,不知為什麼,自己在發呆,出唔到門口,賴著坐著...在家裡成分幾兩分鐘也提不起勁返學去
朋友來電,也不太知道他說過什麼,只記得自己跟他說我在等電話
收了線迫自己一定要出口門,吃點才能去考試
剛出電梯,電話響起來,對方跟我說了一個地址,我寫下後,拿了信箱的信,就出大廈閘,那知...電話又響,是賴太呢
她問我在不在家,我說剛落樓呀
她大叫,不要出街呀,你對面有人跳樓呀
我說,係咩,才發現一向都一街係人的街上又真係有警車,記者車喎,企定睇下...見到隻鞋了,我就同賴太講:啊,跳咗落黎啦!她說:係呀,好大聲砰一聲呀...我說:啊,我剛在電梯裡啦,聽不到呢!!

原來是"守護靈"拉著我,有時上天對我的眷戀,真的讓我驚訝~

今天考試
發現
很久沒有不停寫字,現在只能在兩小時裡,寫到總共大約六至七頁A4紙,以前可以寫到八至十頁的呀....如果考試是打字,我想最後一條我可以答得更加好...唔夠時間答呢~
不過,我肯定不會不合格的 :p

跟過7仔,昨天八戒抽了個eve比我,今天讓我試試手氣,哈哈...先抽到個eve,再抽到個wall-e....
放學趕了去金金師妹那裡,為了痛著的尾龍骨,抽一個花藥,原來是"橡樹"的問題...啊....土星conj'了IC,真的沒法子....正打算閃人時,不知為什麼問在場的朋友仔:"你地有冇人鍾意wall-e架!"
跳跳好快答:"我"
就係咁,我就比了個eve佢....哈哈,然後佢就話:我仲想講我鍾意eve多d....
哈哈....這都是整定的!

2 則留言:

匿名 說...

今天報紙有報道你講跳樓個單案呀.......^~^

匿名 說...

多謝亞高~我鍾意eve帶點高驕的任性莽為,和半月型的笑眼。可能還有一點,eve也不明白自己等待被喚醒的內心。