2009年1月31日

好靈異的事件


今天返tsw,在show和show之間我有些空閒時間看書
這書很吸引所以看得很快,已經看了三分二....

話說我看沉迷看書之時,聽到同事L行近吸放下無線mic一支,然後和同事N在談話,另外還有兩個"intern",後黎佢地hea了一陣,又要出去做野,我眼望書頁之際看到有隻手拿走了mic,隔陣同事L和N也走,問我支mic,我話另外的兩個攞咗啦!咁佢地就出返台前啦.
無幾耐佢地番來,話冇人攞支mic喎,我話唔係喎,真係見到有隻手拿咗喎....找不到,只好用後備開住show先
完show,大家在找找找...因為不關我事,我沒有太上心 :p
後黎技術同事建議一個方法,大家覺得可以一試喎,咁就試下,點知真係咁樣比佢地搵到喎....居然係垃圾桶!
同事N梗係發狂勁x啦....
我在旁觀的,看到每個人的反應不一,感覺很是"有趣"
當時只有5個人在場....冇人話係自己...咁...真係有鬼~

不過呢件事令我有意外的收獲,係沒有預期下見到想見的人....本來冰冷的人,心突然覺得溫暖起來~
這是上天今年給我的生日禮物....謝謝!

沒有留言: