2009年2月24日

引誘


都說自己是有點變態
昨天才說要限制自己的工作量,今天有朋友來電找我做一整天的freelance時,我居然有衝動答應她....太過份了!
今晚op的同事去西貢燒野食,好想吃bbq的我,當然很想去啦....但最後"忍"了....
一則是因為自己身體真的很倦
二來是要交稿了,我可不想別人說月底交稿,我28號才交
三,則是今晚又冇食水了...bbq完冇得沖涼....
所以,我寫完稿就去訓....明天才再想其他東東

題外話:
又話"好",講大話,幾個sms都唔覆,成績好讚下都得掛?!衰人!最衰都係我信你!哼~

caption:今天去影"新聞攝影"的功課,抬頭...想起07年在台灣....

沒有留言: