2009年5月4日

我和食神有個約會










好朋友知道我迷戀帶子,約了我去'試吃'
吃帶子喎,過海...無問題,因為只係去尖沙咀!!哈哈....
因為是半自助餐的形式,所以仲有其他吃得的東東,而我這回專心吃了海鮮:有蝦(好味),龍蝦仔(唔夠蝦好味)同埋蟹腳(最好味,好甜又有鮮味)
仲有海膽食....我對海膽的印象不好,但去試吃嘛,我心裡跟自己說:再試多次吧,沒壞的啊!
如此我吃了一個我喜歡的海膽味...淡淡的鮮味....但好友就較喜歡和刺身一起上的海膽,她說喜歡它的味道較濃










主角:帶子
天婦羅式(十分好味)**張相係我切開佢兩邊後影的,等你地看到層皮有多薄
壚燒(鎖得住帶子甜和汁,好好味)
鐵板燒(太乾,不喜歡,或者連埋帶子裙邊效果會好一點?!!)
刺身(都夠大隻好味啊)

好友還吃了生蠔啦,我在94年在holiday inn吃過兩隻生蠔然後胃炎,兩星期除了吃粥外沒東西能下肚的陰影下,只看著她吃吃吃...
差不多沒有見個幾月,邊吃邊說,十分高興...好友說第一次和我一起飲白酒呢,啊,原來我真係未同過她一起飲酒喎....

2 則留言:

Jess 說...

有點放份啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!
放好味的東西, 下次要加PG左title上呀!

小巫 說...

jess,晨早見到呢d好味的食物係咪特別覺得肚餓呢?
我就係靠住這些食咗落肚的食物,燃燒至今早,終於"嘔"咗個論文的大綱出來了!!哈哈....當然寫完之後,我諗我需要兩至三天呆在家裡,寫完佢....