2009年5月7日

灰色熊的朋友??










話說,收到四月新訂的貨回來,焦點去了爆瓶爆盒等等東西...完全忘了兩瓶25ml的quintessence師父精華....本來粉藍色的,變了灰色....令我諗起藍鼻鼻的灰色熊(me to you)
兩支喎,一個人用,有排都用唔完啦...點呀~~
突然諗起三月時,師妹金金買走了那支下層變了色的b50....啊!!有救了~~
星期二係回樹仁上課前,飄去她工作店店...呵呵....她拿了支b50出來給我看...嘩....她說她沒有開過蓋架,突然間出現裡面的"塵"...一粒粒咁,好得意....她說支變了色的,她看到是墨綠色(這也證明每個人的視力感應顏色是不同)
我仲同倉鼠"肥輝"玩咗一陣....

1 則留言:

我係金金 說...

流程係=>帶左佢返家後只放在枕邊代表住某人既公仔一齊陪住我瞓 =>到妳黎前約幾日突然諗"係喎,不如帶下佢返公司見下人"就係咁一拎出黎先發現沈澱左既"塵"(因係公仔攬住支油我只見到上層)望左好耐,當中既塵係灰色的,而下層所變既由帶佢返家時既深灰轉淡左(唔知係咪就係退左而演變成lee d 塵^0^)到妳黎到將佢倆放埋一齊,再傾談一輪,再望望支b50,突然發現,同色左!!由帶落黎時既灰色=>變左色既quintessence既鴨屎綠泥色!!